Διαδικασία service
Ελάτε σε ένα κατάστημα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και το έμπειρο προσωπικό του θα σας ενημερώσει άμεσα για το πρόβλημα της συσκευής σας.
Αν το πρόβλημα εντοπίζεται στο SOFTWARE του κινητού σας τότε θα το παραλάβετε εντός της ημέρας.
Αν το πρόβλημα είναι θέμα hardware τότε θα ενημερωθείτε σχετικά με το κόστος του ανταλλακτικού και το χρόνο που θα χρειαστεί ώστε η συσκευή σας να είναι έτοιμη.
Σε περίπτωση εγγύησης και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης δεν χρεώνεται.
Ο πελάτης και στις δύο περιπτώσεις δικαιούται συσκευή εξυπηρέτησης μέχρι να γυρίσει η συσκευή του από το service.
• Μέγιστος χρόνος παράδοσης 7 ημέρες.
• Η ενημέρωση του πελάτη σχετικά με την πορεία του service γίνεται με SMS ή τηλεφωνικά από το κατάστημα.
Service Κινητών Τηλεφώνων
Υπηρεσίες service | Παροχές service |
---|---|
Αλλαγή οθόνης | Σε κάθε επισκευή, δωρεάν έλεγχος καλής λειτουργίας |
Αλλαγή μπαταρίας | Έλεγχος καλής λειτουργίας του αισθητήρα προσέγγισης |
Αλλαγή κονέκτορα φόρτισης | Έλεγχος καλής λειτουργίας του κουμπιού ON/OFF |
Δεν λειτουργεί η κάμερα | Έλεγχος καλής λειτουργίας κουμπιού Homebutton |
Δεν λειτουργεί το μικρόφωνο | Έλεγχος καλής λειτουργίας φόρτισης, του κινητού σας τηλεφώνου |
Δεν λειτουργεί το ακουστικό | Έλεγχος καλής λειτουργίας του ακουστικού, του κινητού σας τηλεφώνου |
Backup | Έλεγχος καλής λειτουργίας του μικροφώνου του κινητού σας τηλεφώνου |
Αναβάθμιση λογισμικού | Έλεγχος καλής της κεραίας του κινητού σας τηλεφώνου |
Μεταφορά δεδομένων | Έλεγχος καλής λειτουργίας κουμπιού έντασης |
Ξεχωρίζουμε...
- Συνεργασία με Εξουσιοδοτημένα Service για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές: Sony, Samsung, LG, Huawei, Apple.
- Εμπειρία 25 ετών στον τομέα του SERVICE.
- Τεχνογνωσία και εξειδίκευση.
- Υπηρεσία δανεισμού συσκευής μέχρι να επισκευαστεί η δική σας.
- Τηλεφωνική ενημέρωση για την πορεία της συσκευής σας στο service.
Συχνές ερωτήσεις για το service
Ορισμένες από τις απορίες των πελατών μας
1Πόσο κοστίζει η επισκευή της συσκευής μου;
Ο τεχνικός έλεγχος και η διάγνωση για τις εντός εγγύησης συσκευές είναι δωρεάν.
Για τις εκτός εγγύησης συσκευές ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος επισκευής σύμφωνα με το προτεινόμενο τιμοκατάλογο.
2Ποιος είναι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου;
Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης (εντός ή εκτός εγγύησης) και από τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών των κατασκευαστών.
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί μέσω των ενημερωτικών sms που λαμβάνει ή τηλεφωνικά από το κατάστημα μας.
3Πώς θα ενημερωθώ για τη παραλαβή της συσκευής μου;
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί είτε μέσω ενημερωτικού sms που λαμβάνει, είτε απευθείας από το κατάστημα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.